4/11/10

Gerd Serrasolses 2010

Aquí os dejo un pequeño vídeo de mi temporada 2010. Buena temporada hasta que en Julio me rompí algo en las costillas y no pude remar más. Este vídeo refleja alguno buenos momentos de la temporada, y con esto quiero dar gracias a todos mis sponsors por ayudarme, peor sobretodo a la gente que me ayuda en el día a día y ha echo que posible esta buena temporada. Gracias a todos, esperemos que la próxima sea mejor!
Here's a little video from my 2010 kayaking season. It was a good season till I broke something in my ribs in July and couldn't paddle anymore. The video shows some highlights of the season, and I want to thank my sponsors for helping me doing what I do, but specially I want to thank everyone who help me daily and have done this season possible. Thank you everyone, let's hope next season will be better!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Eхcellent blog pοst. I absolutely love thiѕ ωebsitе.
Thanks!

my blοg :: kentucky vacation rentals cabins